• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Тренінг від Чернігівського центру ІОД «У пошуках натхнення або Сіцилійський апельсин»

Тренінг від Чернігівського центру ІОД «У пошуках натхнення або Сіцилійський апельсин»

2014-11-23

/Files/images/DSC_0732.JPG

Тренінг від Чернігівського центру ІОД «У пошуках натхнення або Сіцилійський апельсин»

8.11.14 г. Чернігівський регіональний центр ІОД НАПН України проводить вже 12-й тренінг для педагогів, батьків, освітян, на цей раз у ЗНЗ №6. В рамках проекту «Академія креативності ЧІКС» Марина Коновальчук та студенти педагогічні волонтери взяли участь у ІІІ Фестивалі дитячо-батьківських та сімейних відносин. Студенти-волонтери готували розвивальну програму для дітей, викладачі проводили тренінги.

Чому саме така тема?

Іноді нам здається, що для повноцінного життя нам бракує часу, фінансів, впевненості в собі. Але останнім часом стає зрозуміло: найчастіше людям бракує натхнення та енергії для того, щоб самореалізуватися і бути від цього щасливим. Бракує цілющої енергії і батькам, і вчителям, і, як наслідок, дітям. Така енергія натхнення робить наше життя наповненим, цікавим, творчим, школу – Школою Радості, а для вчителів роботу – Улюбленою справою життя.

Тренінг МариниКоновальчуктак і називався: «У пошуках натхнення або Сіцилійський апельсин». Він, мабуть, справді був схожий на стаканчик апельсинового соку, який бадьорить, надихає, освіжає та дає конкретні прийоми, техніки наповнення живильною енергією мам, вчителів і студентів-майбутніх учителів.

Головні ідеї тренінгу:

- «Щасливий вчитель – творчий вчитель» , а «Стомлений вчитель – поганий вчитель для ні в чому не винних дітей»

- Не варто вчителям та батькам давати багато інформації, важливо навчити турбуватися про себе, відчувати натхнення, задоволення від спілкування з дітьми, власного розвитку.

- Пропонувати конкретні прийоми, технології креативності тільки після появи натхнення щось змінювати, працювати творчо.

Прийоми, техніки:

- Входження в стани «муркотіння» та «паріння»;

- Заклеювання «дірочок», крізь які витікає енергія;

- Створення «чарівної речі» для самодопомоги;

- Створення індивідуального переліку «радостей життя»

- Сидіння на стільцях «обурення» і «позитиву»

- Домашні завдання на збільшення радості в своєму житті…

Який результат отримуємо:

Учитель, отримавши методики щодо профілактики професійного вигорання, прийоми наповнення, уникнення «протікання» дорогоцінної енергії, готовий до інновацій, змін як у самому собі, так і в педагогічному середовищі. Студенти отримують море позитиву та розвиток)))

Велика подяка студентам та дітям-волонтерам ЛюдіМатвієнко, Вероніці Сірик,Олені Бойко, молодым волонтерам - МаріїЯвоненко, Ксенії Головченко за творчу работу с дітьми. День справді був незабутнім)))

/Files/images/DSC_0732.JPG/Files/images/DSC_0764.JPG/Files/images/DSC_0773.JPG/Files/images/DSC_0758.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 10

Коментарi